Jatke-brändi ja visuaalinen ilme nousevat yrityksen juurista

Jatke-konserni on kirkastanut brändinsä. Kiteytetyssä tavassa toimia korostuvat yrityksen alkuperäiset peruskivet: laadukas rakentaminen, joustavuus, luotettavuus ja fiilis.

Rakennamme koteja ja työpaikkoja, joissa on hyvä olla ja elää

Vuosikymmenen aikana on tapahtunut paljon: yritys on kasvanut vahdilla ja väki lisääntynyt. Yksi asia on pysynyt samana: Jatkeen voimavara on ollut ja on edelleen ihmisten tahto tehdä asiat paremmin. Menestyksen takana on henkilöstö, joka tekee itsenäisiä päätöksiä ja kantaa oman vastuunsa yhteisestä päämäärästä.

Asiakkaille ja yhteistyökumppaneille tämä tarkoittaa, että projektien aikatauluissa ja kustannuksissa ei tule yllätyksiä. Jatke tekee sen, mitä on yhdessä sovittu. Mahdolliset haasteet puhutaan kasvotusten, suoraan ja ilman kapulakieltä. Luottamus on läsnä, kiikaroipa tapaa toimia sitten sisäisesti tai ulkoisesti. 

Rakennusyhtiön maineen määrittää viimeisin työ. Siksi rakennamme kuin itsellemme

Jatke muotoili myös visuaalista ilmettään uudelleen vanhaa kunnioittaen. Jatkeen violetinsävyinen maailma on palautettu alkuperäiseen väriin ja logoa on modernisoitu. Viestintä rakentuu tekojen myötä entistä tunnistettavammaksi mm. toimintaa kuvaavien lausahdusten muodossa.

Uusi ilme jalkautuu tämän vuoden aikana rakennustyömaille, mediaan ja on osa tätä www-sivustoa jo tänään.

Tutustu brändikäsikirjaan, KLIK!

On ilo, että olet mukana!

Lisätiedot:

Hannu Anttonen
toimitusjohtaja       
Jatke Oy
040 520 9357
hannu.anttonen@jatke.fi

Petri Keskitalo
viestintä- ja markkinointijohtaja
Jatke Oy
040 557 8711
petri.keskitalo@jatke.fi